czwartek, 3 września 2015

Odkryj w sobie czytelnika– wraz z „Książkami naszych marzeń” ruszamy na podbój świata wyobraźni

Znalezione obrazy dla zapytania ksiązki creative commons

W tym roku szkolnym postanowiłam trochę popracować nad czytelnictwem w klasie piątej. Obecność uczniów tej klasy w bibliotece i chęć na czytanie jest często znikoma dlatego chciałam jakoś zachęcić ich do częstszego odwiedzania mojego miejsca pracy. Dlatego innowacja pedagogiczna dotyczyć będzie tylko tej jednej klasy. Plan został napisany i zatwierdzony więc czas przystąpić do wzmożonej pracy. Pierwsze spotkanie, na które udałam się do klasy piątej poświęcone było temu co ich czeka. Zapytałam czy to, co proponuje się im podoba i czy są zainteresowani takimi zajęciami. Uczniowie nie przyjęli tego z ogromnym entuzjazmem, ale też nie sprzeciwili się i postanowili, że spróbują ze mną współpracować. Na efekty poczekamy do końca roku szkolnego. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz